Zoeken in deze blog

maandag 27 september 2010

And then?....


Nu het Belgian Beer Weekend achter de rug was, had ik wel een plotse angst: wat nu? Waar moet ik nu mee beginnen, hoe moet ik nu verder?

Door de gok te wagen van naar hier te gaan leef ik wel in onzekerheid. Maar, net omdat ik de sprong gewaagd heb krijg ik ook kansen die ik nooit vanuit België verkregen zou hebben. Mensen zijn voor mij rond aan het vragen, springen voor mij in de bres. Zelf heb ik al een paar opdrachtjes gekregen, en er liggen nog een p
aar om de hoek. Ok, ik zit niet 8 uur lang per dag te werken, en ik heb heus wel wat vrije tijd. Maar ik probeer mijn dagen productief op te vullen, en bezig zijn met de dingen die me aangeboden worden. Soms moet je initiatief nemen, maar soms moet je gewoon afwachten tot het juiste moment. Voorlopig moet ik wachten tot september voorbij is en in oktober openen zich weer nieuwe mogelijkheden die mogelijk tot iets concreet kunnen evolueren. Ik weet dat wat ik nu zeg verschrikkelijk vaag is, maar, we zijn er mee bezig hahahaha :).

Eén avond blijft me wel bijzonder bij, en dat is toen Rob me meenam naar het Hilton Hotel in Tokyo om een EU tradefair bij te wonen. Het was een interessante belevenis, en lekkere wijn en fingerfoods op de receptie... TOT we naar de Westin gingen! Ik ben niet veel gewoon, maar de Westin was echt... nice.... Heel veel hoge mensen daar aanwezig, en meeega lekker eten!!! Een heel buffet dat ik nog niet veel gezien heb, en lekker
e champagne/shoochu en cocktails. Er waren zelfs drie thema kamers, en in de gambling room kon je op de roulette spelen :-). Met een cocktail in de hand waande ik me even net zoals James Bond (in de Sean connery versie natuurlijk).



Ik blijf alleszins rondkijken en mijn best doen voor de projecten die ik toegestopt krijg. Mijn CV staat nu echt op punt, dus ik kijk reikhalzend uit naar Oktober. Wie weet kan ik mijn verjaardag vieren en in alle rust en vrede wetende dat ik me geen zorgen meer hoef te maken :-). Dat zou een mooi cadeau zijn....

Geen opmerkingen: