Zoeken in deze blog

woensdag 3 november 2010

Verjaardag



Hey lieve lezers, vrienden, familie en fans!


Dit lijkt misschien een beetje een ego-centrische post, maar ik zou jullie graag wat meer vertellen over mijn verjaardag, die ik voor de tweede maal in mijn leven doorgebracht heb in Japan.

Eerst en vooral wil ik een paar dingen zeggen:

1) Ik was echt geraakt door de massale reacties op facebook, dat deed echt deugd! Het was heel fijn dat zoveel mensen de kleine moeite deden om iets te posten, en ik heb hen proberen allemaal te bedanken. Jullie hebben er allemaal voor gezorgd dat ik een super verjaardag heb gehad!

2) Ik had graag mijn verjaardag met mijn vrienden en familie gevierd, ook samen met Wouter (die op dezelfde dag verjaard), enzo, maar daar kan nu eenmaal niks aan gedaan worden. Weet dat ik op zo'n moment intens aan jullie allemaal denk en jullie mis!

3) Ik heb het geluk gehad dat mijn vriendin, Nele, ervoor gezorgd heeft dat ik een onvergetelijke verjaardag had! Waarover ik jullie graag meer over wil vertellen!

Nele had al langer zitten nadenken over mijn verjaardag, omdat ze me echt echt wou verrassen! Maar ik denk dat ik haar vaak van gedachten heb doen veranderen, zodat ze telkens een nieuwe strategie heeft moeten bedenken! :).
Ze is speciaal heel vroeg opgestaan om te verrassen met ontbijt op bed! Het arm schaap had veel te weinig geslapen, maar ik was echt ontroerd dat ze s morgends vroeg op mijn raam tikte! :).
Spijtig genoeg moest ik ook vroeg naar de EU Gateway beurs dus was het ook vroeg afscheid! Maar Nele is me dan rond de avond komen oppikken, en toen zijn we naar een onbekende bestemming gegaan!....


Het delirium cafe is een zaakje waar ik eerder al voor Poken naartoe was geweest, en Nele had dat onthouden! Je kan er 88 verschillende Belgische bieren drinken (mits een goed prijsje natuurlijk :/, maar ja, soms moet je dat een beetje negeren hé!) en je kan er ook heel goed in Belgische stijl eten! De frietjes waren er overheerlijk (standaard met mayonaise! Een zeldzaamheid) en de kip en het biefstukje van even hoge kwaliteit :). Omdat Nele gereserveerd had en had vermeld dat het voor mijn verjaardag was, klonk plots een een happy birthday lied door de boxen en begon de staff al de klanten op te jutten om mee te zingen! Er werd een verjaardagsfoto getrokken en geprint en op een kaartje van de zaak geprint! En er was een speciaal Belgian waffle verjaardagsdessert voorzien met mijn naam erop! (zie de foto hierboven!).



Het was alleszins een heel fijne verjaardag :), doorgebracht in een Belgische omgeving! (Met manneke pis in het toilet!) Dankzij Nele, mijn familie, en al mijn vrienden en vriendinnen uit België!
Als jullie Nele's Blog verder willen lezen, dan kan je dat hier doen!

Cheers, en tot de volgende blog. Bedankt voor het lezen!

1 opmerking:

Liesbeth zei

Haj Thomas,

da's écht leuk voor jou:) Ik word helemaal blij in jouw plaats wanneer ik dit lees, het ziet er inderdaad naar uit dat het een geweldige verjaardag was!

Keep up the good work in Tokyo:)

xx Liesbeth